Floaten met twee boaten

19 april 2010 - Cañas, Costa Rica

Gisteren niet geschreven, nu ff kort verslagje

Zijn aangekomen bij het N.P. Palo Verde, vroeger het buitenverblijf van een van de presidenten van Costa Rica. Het terrein is 2,5 hectare groot en allerlei dieren lopen hier rond, apen, herten, soort  grote marmot en zelfs honden. De meeste huisjes liggen rond het zwembad. Ik heb volgens mij echt het allermooiste huisje, villa bijna. huiskamer, enorme slaapkamer etc, Dit kwam mooi uit, wegens de nogsteeds voortdurende darmproblemen heb ik het gisteren rustig aangedaan en was het goed vertoeven in deze riante slaapkamer :-)

Vanmorgen eerst ff lekker gezwommen. Daarna ontbijten en om 10:00 gingen we met 8 personen floaten. Eigenlijk een raftboot, maar zonder peddels. We zijn in 2 uur de rivier afgedreven en de gids roeide er een beetje bij. Het was HEET, en waanzinnig MOOI. Frank, Paul en ik hebben ook nog even gezwommen, geen krokodillen op dat moment, pfff Deze tour was misschien niet zo spannend maar zeker wel de moeite waard. Het echte vakantiegevoel, héérlijk.

's middags nog wat diertjes gezien in een opvanghuis en deze dag liep ook al weer op z;n eind, zo ongeveer.

Morgen eerst nog een rondvaart en daarna naar Manuel Antonio

1. henk:
    20 april 2010
    HALLO VACANTIE GANGERS WIJ ZIJN BLIJ DAT JULLIE NOG ZO GENIETEN WIJ VINDEN HET LEUK DAT WIJ JULLIE KUNNEN VOLGEN DOOR TEKST EN FOTO,S FRANNIE ALVAST BEDANKT.MAAK MAAR GEEN HAAST OM THUIS TE KOMEN WANT SCHIPHOL IS TOCH NOG NIET HELEMAAL OPEN.DEWY NOG VEEL PLEZIER VEEL LIEFS PAPA EN MAMA
  2. Andere Henk:
    20 april 2010
    Hoi Frannie
    Wil je even de groeten doen van het thuisfront aan Annet er kan weer gevlogen worden hier, vast bedankt. Henk en Leonne tot maandag. leuke foto's
  3. Ramon:
    21 april 2010
    woef woef woefwoefwoef. woefwoef, lik, woef. woefer de woefwoef woef. WOEFWOEF! Woefwoef woefwoef woef. Woefwoef woef woef. Woef, woefwoef woef, aai, woef woef. WOEF!
    woefie woef.
    (Bazie, vanmorgen gerend, gegeten jum, en twee eenden opgejaagd, GAAF. Zit al tijden te wachten tot je weer komt, gistren geknuffelt met Ramon op de bank. Tot Gauw! p.s. mooi petje!)