Abseilen en Natuur

22 april 2010 - Manuel Antonio Parque Nacional, Costa Rica

Gisteren weer de Canopy gedaa, maar nu in het DONKER, heel donker en veel muggen en veel Deet. Super Echt helemaal te gek. Wel wat zwaarder dan de vorige keer, veel omhooglopen,pufpuf en we moesten ophijsen als we aangekoppeld werden. Verder veel dierengeluiden en ook een vogelspin gespot, Echt wel een grote.
Op het einde van de glide, mochten we kiezen, of nog 2 baantjes of abseilen. Aangezien de eerste voor chickens was, toktok hebben we allemaal de 2e gedaan, JOEHOEEEE!!!!!!!!!!!!

Daarna was er ladiesnight in de bar, maar de muziek was zo waardeloos, dat ik na een magharita naar binnen gegoten te hebben 'm snel ben gesmeerd,lekker tukken en dromen over spinnen enzo! :-)

23-04
Vanmorgen een wandeling met gids (William) gemaakt in het natuurpark in Manuel Antonio.
pachtige dieren gezien, ook door de telescoop van William, Die gast zag echt alles, superaardige man!
Het leuke was dat we ook fotoś door de telescoop konden maken.
De wandeling ging ook langs de zee, daar wordt je echt blij van, ff kodakmomentje ook van Cindy.

'smiddags ff een tukkie en daarna naar het strand, ff kijken bij de surfers in onze groep ennog even gezwommen in de golven, dat was echt leuk, veel herinneringen riep dat op :-/

Nu ff eten,mjammie

1. Theo van 't klooster:
    23 april 2010
    Hoi Frances,
    Ik vind je een bikkel!
    Geweldig, ik ben heel benieuwd naar de overige foto's.
    Geniet nog van het laatste weekend.
    Liefs, Marion
  2. ans.dalmulder:
    25 april 2010
    FRANCE HEB MET BEWONDERING JE REIS GEVOLGD DAT JE DAT ALLEMAAL DORST MAAR WEL EEN GAAFE REIS NU GOEIE REIS TERUG TOT GAUW XXX ANS DALMULDER.
  3. Marianne:
    27 april 2010
    Hai Frances
    aan alle goeds komt een eind..... Ik heb genoten van je verhalen en foto's. Graag een keer reallife de echte story. Rust lekker uit, tot gauw.