Met kippen smijten

21 april 2010 - Manuel Antonio Parque Nacional, Costa Rica

20-04

'smorgenom 06:45 uur ontbijtten, zo vroeg hadden we dat nog niet gedaan. Byebye mooi huissie, byebye vies eten :-/
07:30 uur in de bus, 2 uurtjes rijden, toen de rondvaart. Krokodillekes pesten. Mooi natuurgebied, veel vogels gespot en ofcourse de sensatie van de dag. Krokodillenpoot voeren aan de kippen....uhhh onee:-)
Dit was misschien touristisch maar wel erg gaaf om te zien. De Joekels zaten gewoon met hun snuit tegen de boom aan, halloooo skattie
Daarna doorgereden naar Manuel Antonio, al hoewel een hotel tussen MA en Quepos.
Meer een Amerikaans touristisch gebied ennnnn... vlak bij de zee (Atlantische oceaan)

Hett hotel wat we hebben ligt tegen een rotswand,om bij de kamers te komen moeten we een hoge stijle trap op.Sommige hebben een huisje op palen, leuk man!
ś middas gezwommen en een luiaard gespot.
'savonds lekker gegeten en daarna feestje met live music. De bar bij het hotel is THE PLACE TO BE, dus ook veel locals en Amerikaanse jeugd. Louche figuren en knokpartijtjes, je maakt wat mee!
Kennis gemaakt met m'n eerste enge beest in de badkamer, maar die keurig naar buiten gewerkt, schouderklopje voor mezelf ben gewoon een stoer wijf,,,,zo!

21-04
Vandaag op een Trimaran zeilen/varen op de Atlantische oceaan in de hoop wat dolfijnen tegen te komen, helaas pindakaas.
Wel gesnorkeld en daarna een door de kaptein gebakken visje gegeten. Lekker verbrand en niet zeeziek geworden, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Nu zit ik bij het restaurant de Blauwe Aap dit te schrijven, geen internet bij het hotel :-(

Dazzle geef Ramonneke maar een lebber, omdat ie zo goed voor je zorgt en zulke leuke berichtjes op het blog zet!

1. Diana:
    Hallo.
    Pfff je maakt wat mee hoor, dat wordt echt een maand bijkomen!
    Gezellig om het allemaal zo te lezen.
    Groetjes Diana.
  2. Marianne:
    Ha Fran6,
    in plaats van met 'deHeer ontwaakt' op 2FM, sta ik nu op met Tourja Tournee op mijn IPhone. Veel leuker, ook met de mooie foto's. Jammer dat je alweer bijna naar huis komt, dan moet ik weer terug naar Sander. Heb nog fijne dagen, groet, Marianne
  3. Jootje:
    22 april 2010
    Wow, je maakt wel een hele fantastische vakantie mee. Ik ben benieuwd naar hoe je het hiero weer gaat vinden.

Liefs van Jootje
  4. Landra:
    Hoi Frances,
    Wat ontzettend leuk die reis die je aan het maken bent. Zo heerlijk om te lezen hoe je aan het genieten bent en de lol spat van de foto's af, geweldig!

liefs,
    Landra
  5. Karin:
    Hoi Frances,
    Ik zie het al, lekker gedanst, geniet, geniet geniet, geniet, geniet,(wat een raar woord eigenlijk) genieten dus, heel veel, maar ik kijk er wel naar uit als je weer lekker thuis bent (Dazzle ook trouwens, alhoewel ze zich er goed doorheen slaat) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxKarin
  6. Marlies:
    Heee mamsie!
    Nou, gaat prima daar of niet?
    Heb je wel een beetje zon? Het is zo bewolkt op je foto's...
    Fijn dat je er zo van geniet!!
    KUS!