Op herhaling met klotsende oksels

23 april 2010 - Manuel Antonio Parque Nacional, Costa Rica

Er stond niets op het programma, de grootste groep was een 2e raft aan het doen. Dus toen Marielle zei dat zij graag de wandeling wilde doen, die we gisteren hadden gedaan vonden we dat helemaal niet vervelend om nog een keer te doen. Dus Sylvia William bellen of hij weer wilde gidsen en dat was OK.
Daar gingen we, Marielle, Cindy, Liesbeth, Bart en ikke. Later sloten zich nog 2 Belgen zich bij ons aan.

Ook al doe je dezefde wandeling, toch zie weer andere dingen, Ook heeft William ons wat andere paadjes op gestuurd ,een kokosnoot geslacht en ons achtergelaten bij een mooie stille baai, waar ik heerlijk gezwommen heb, helemaal alleen daar in dat stukje Atlantische Oceaan. Tijdens het dobberen heb ik nog even PURA VIDA gejoeld in de verondeerstelling dat toch niemand het hoorde. Helaas had Cindy het wel gehoord, ach so what!!

Daarna was er een korte weg terug, ahum..Waarschijnlijk het verkeerde pad genomen We hebben zeker een uur geklommen en gedaald, zeiknat van het zweten, whoh dat viel niet mee. Uiteindelijk was daar toch de uitgang, gauw wat drinken en lunchen en hop in de bus terug.

Phieuww vermoeiend dagje!

1. Ramon Richie:
    26 april 2010
    Nou vol verwachting klopt ons hart hoe je eruit ziet als je door de poort heenkomt. Dazzle is zenuwachtig, nou ja ze nirt naar eten aan t zoeken is dan..
    Tot zo!!!