FranPetje

7 maart 2010

FranPetje

Deze foto werd gemaakt op 7 maart 2010.

2 Reacties

  1. Ramon Richie:
    7 maart 2010
    Ga je zelf honing-oogsten daar?
    Wel stoer hoor! Je bent er helemaal klaar voor, toch?

    Groet je Roomi
  2. Raymond:
    7 maart 2010
    Hey Frances,

    dacht toch ff kijken of je al wat op de blog had staan. En warempel de eerste berichten en foto's staan er al.

    Het aftellen kan gaan beginnen en zoals het er nu uitziet hebben we een leuke en volgens mij redelijk evenwichtige groep, dus het zal vast een super vakantie gaan worden.