Ik ga op reis en ik neem mee!

5 maart 2010

Over 5 weken ga ik het doen, een enorme drempel, maar ik ben er over heen gestapt.
IK GA OP VAKANTIE, alleen, met een groep met nog meer alleengangers.
Over zo’n belangrijke stap voor mij is het natuurlijk leuk om een blog te beginnen. Ten eerst voor mezelf maar ook voor alle lieve mensen om me heen die met me meeleven.

Tijdens de reis zelf zal ik proberen om de rest op te porren om af en toe ook een stukje te schrijven, misschien wel iedereen één keer!! Zou tof zijn!! Ook leuk voor hun ‘achterblijvers’

Na deze beslissing genomen te hebben volgde er natuurlijk nog veel meer.
Wat laat ik thuis en nog belangrijker wat neem ik mee.

Enkele verslavingen van mij zullen thuis moeten blijven :-(
·         Veel slapen
·         Veel chips eten (alhoewel??)
·         Dazzletje, (mmmm tja dat kan niet anders)

Een andere prettige bezigheid kan ik gelukkig overal mee naar toe nemen en dat is het trainen van m’n lachspieren. Ze beginnen al weer aardig in goede staat te komen maar het kan altijd beter. In de vakantie zal ik dus goed oefenen, maar dat zal geen probleem worden schat ik zo in ;-)

Maar wat neem ik nog meer mee!
·         We beginnen dus met een koffer. Mezelf verwend met een prachtige nieuwe lavendel
          kleurige koffer. Groot genoeg voor 20 kg bagage
          koffer-xs

·         Zomerkleren, ohhhhh héérlijk, hemdjes, korte broeken en van dat spul
·         Afritsbroek (Al één in the pocket)
·         Zonnebrandspray, muggenspul, medicijnen, tandenborstel, en tandpasta etc.
·         Gisteren gekocht een armbandje tegen wagenziekte. Schijnt te werken volgens Mariëlle,
          een van m’n groepsgenoten. Dus proberen maar, vooral op een boottocht zeer welkom
·         Pet en zonnehoed en oja een prachtig muggennet voor om m’n bolletje. Handig onder het
          hoedje, maar volgens mij ook in hoge nood tijdens slapen???
·         Ennnnnn….. er komt nog meer bij!!!!!!! ;-)

1. Theo van 't klooster:
    6 maart 2010
    Doe dat netje nou maar óver je hoed! Dat zit lekkerder, anders hap je steeds net!
    Liefs, Marion
  2. Karin:
    10 maart 2010
    pffffffffff ik ben jaloers. Straks samen met Dazzle mooie herinneringen ophalen :-)