Meet en Greetz bij de Biesbosch

5 april 2010

En dan is het tweede Paasdag. De eerste ontmoeting met meer dan de helft van de groep.
Om kwart voor één kwam Kees met z'n snelle signaal rode bolide voorrijden. Wat een luxe, ik hoefde alleen maar in te stappen. Hey ben jij Frances? Ja, dan bij jij zeker Kees. Nou dat was één!!!Vervolgens naar Houten gereden en daar Cindy opgepikt en dat was twee.
Onderweg naar de ontmoetingsplaats was al genoeg te kletsen, dat was alvast heel gezellig.

Tja en daar waren we dan. Arno, Annet, Mariëlle en Paul zaten al op ons te wachten. dus dat was drie tot en met 6. Daarna kwamen al gauw Frank, Bart, Rayond, Martin en als laatste Ruud binnen. Allemaal gewoon mensen, leuke mensen die strakkies met elkaar vakantie gaan vieren. Joepie!! De stemming zat er al gauw in.
Lekker wat gegeten, en daarna even de benen strekken. Gek idee dat je met zo'n beetje dezelfde mensen (+ nog 9 anderen) strakkies ook zo loopt te wandelen, alleen dan lekker in korte broek enzo!

Tja en uiteindelijk was er geen ontkomen aan: DE GROEPSFOTO
Ja hoor hij is gelukt. Hier zie je 'm afgebeeld. Op naar vrijdag, rond 7 uur verzamelen op schiphol, we hebben er zin in!!

1. Gerda:
    5 april 2010
    Leuk Frances dat je een weblog gaat bijhouden van onze vakantie. En leuk om hier al een heel klein beetje een idee te krijgen van wie je bent.
  2. Ramon Richie:
    6 april 2010
    Hoi Frannie,

Heel veel plezier, daar in het warme land! Wij zorgen voor Dazzle!

Groetjes Ramon
  3. Dick:
    7 april 2010
    Op naar het land waar de gelukkigste mensen ter wereld wonen! Stoer hoor, zomaar met een groep onbekenden de hort op. Ik heb zo het idee dat je een hele goeie (én verdiende!)vakantie tegemoet gaat. Heel, heel veel plezier, Fran!
  4. Theo van 't klooster:
    8 april 2010
    HEEL VEEL PLEZIER!!!!!
    Ga lekker genieten. Wij houden je weblog nauwlettend in de gaten :-)
    Liefs, je zusje.