De Heenreis

9 april 2010 - San José, Costa Rica

Half 7 staat Karin voor de deur, nog even Dazzle knuffelen en we kunnen weg.
Om 7:00 uur zijn we op Schiphol, ff half uurtje in de rij en daarna koffer wegen 19,8 kg, blijkt dat we toch 23 kg mochten, goed om te weten voor de terugreis. Eenmaal door de doane eerst maar es aan de koffie, xxl, mjammie. Het vliegtuig is super, misschien maar de helft bezet. Kussentje erbij dekentje en een ruime keus aan films en muziek niet verkeerd :-) We moeten 11 uur vliegen.

Toch wel lang zo'n reis pff, In Houston en nog een paar uurtjes wachten en daar ging het vliegtuig de lucht in, naar Costa Rica. Ik begon nu wel serieuze vermoeiheids verschijnselen te vertonen.
Nogmmaals het viegtuig in en nog zo'n 3,5 uur vliegen. Het vliegtuig zit veel voller en is ook kleiner.
Ook zit ik in het midden, tussen 2 grote reisgenoten, maar wel gezelligheid.

San José, eindelijk. Sylvia een leuke vrouw uit Nederland, die al 12 jaar hier woont gaat ons begeleiden deze reis. Alle koffers boven op de bus en wij er in, past precies met 20 zitplaatsen. Dit wordt onze manier van reizen, de komende 2 weken.

22:30 uur (7:30  uur Nederlandse tijd) eindelijk, een bed, eerst douchen en dan SNURKEN!