San José

10 april 2010 - San José, Costa Rica

Dag 1 in San José
Om 00:30 al weer wakker en daarna slechts hazeslaapjes.Om 4:30 uur hield ik het voorgezien en ben gaan douchen!

Gelukkig is er wifi in het hotel, de mens van tegenwoordig kan niet meer zonder :-) dus kon ik lekker ff mailen met het thuisfront.
Om 7:00 ontbijten en daarna huppetee op weg naar de ,,,,, vulkaan. Leuke reis naar het één na hoogste punt in Costa Rica. Jammer genoeg had het kratermeer niet de typerende groene kleur, dit vanwege weinig regen de laatste tijd!
Daarna een neusbeer gespot en een ranzig bakkie pleur gedronken.

Op de terugweg  hebben we Cartega aangedaan. Voorheen de hoofdstad van Costa Rica. Daar staat de Maria des Angeles Kathedraal. Een belangrijke kerk voor de uit 80% katholieke bevolking van CR.

Weer in San José ff shoppen en daarna een stadswandeling, die werd afgesloten met een Salsa les,
Eerst de Merenque en daarna de Salsa. Super ik was helemaal in m'n element. Als van ouds zweten, o, wat heb ik dit gemist zeg:-(

Nog ff eten, niet bijzonder en de cheesecake was ronduit smerig. Daarna weer tijd voor het slaapgebeuren, op naar dag 2

1. Karin:
    11 april 2010
    Hoi Frances,
    Wat een druk programma heb je gisteren gehad,
    of was het toch vandaag.
    Maakt niet uit als je maar veel plezier hebt!!!
    xxx Karin
  2. Landra:
    11 april 2010
    Lieve Frances,
    wat ontzettend goed en leuk dat je deze reis aan het maken bent. Het lijkt mij een prachtig land. Veel plezier!!
    Liefs, Landra