Zwieren en Zwaaien

11 april 2010 - Puerto Viejo De Sarapiqui, Costa Rica

Vanmorgen koffertje pakken en op naar Puorto Viego de Sarapique.
Om 09:00 reden we weg en na een korte pauze waren we rond 12:00 op de plaats van bestemming.
Echt een superleuke locatie met prachtige 'huisjes´ Ieder z'n eigen plekje onder de zon. Alhoewel!!! Zon, nee dat hebben we niet veel gezien. Regen, met bakken :-(.
Nee hoor, wel regen maar niet erg. Het hoort er hier gewoon bij.

14:00 ging het gebeuren DE CANOPY TOUR.
Met een kabelbaan tussen de bomen door. Gietende regen, stinkend smerig, maar FANTASTISCH!!!!!
Wouw wat was dat geweldig, ik kon gewoon niet meer ophouden met joelen, niet te beschrijven zo leuk.
Deze dag was een feestje, nog een heleboel te gaan.

Morgen een ochtendwandeling en ´s middags raften. Ik heb gezworen niet mee te doen, maar er zitten een paar zeer overtuigende tiepjes bij, in de groep. Dit wordt weer een overwinning, Ik ga mee, waarschijklijk niet met de peddel, maar wel in de boot. Als ik nu maar kan slapen :-/

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marianne:
    12 april 2010
    Hoi Frances! Wat cool dat je dit doet! Onwijze gaaf. Leuk ook om dit zo te volgen. We willen wel de foto's zien, dat begrijp je. Heel veel plezier en kijk uit voor alle enge beesten. Groet van ons allemaal, Marianne
  2. Dick:
    12 april 2010
    Zo te lezen heb je er veel lol in daaro! Nou, vooral houwen zo. Je humeur heeft 'm al, nu het weer nog: het zonnetje bedoel ik dan (altijd lekker erbij). Grtz!
  3. Diana:
    12 april 2010
    Wow, je ziet er stoer uit!! Dat raften zal ook wel lukken en een angstplasje zal niet opvallen, er spat (golf!!) genoeg water in de boot ;-)
    Groetjes Diana.
  4. Clemens:
    Hoi Fran,

Jij hebt het erg naar je zin over there......doe je goed......hou dat gevoel maar lekker vast......have fun......Clemens x
  5. Marlies:
    12 april 2010
    Jeeeeetje mam... wat onwijs cool!!!
    Je hangt gewoon in een kabelbaan! Ik zou inderdaad ook maar gaan raften, why the hell not?! Toch?

Beetje jammer dat het weer niet echt meewerkt... de temperatuur is wel goed toch?

Blijf lekker schrijven, vind het super om te lezen!!
    KUS!
  6. Henk en Rina van Dam:
    Hallo Frances,
    Bedankt voor de mails en foto,s van Cindy en de hele club.Jullie genieten er wel van en dat moet je zo houden ( gedraagt Cindy haar een beetje?, ha,ha).
    We houden de reis in de gaten en de groetjes aan de hele club.
    Henk en Rina van Dam.
  7. Henriette:
    'T e.e.a. ziet er spectaculair uit. Enjoy! Liefs, h
  8. Ramon:
    13 april 2010
    Jeeeehaaaa. Begin van een tweede jeugd! Leuk hoor.
    Enne gewoon raften he! Ga je wel achterin zitten, dat is de rustigste plek.... Of als je durf, just voorin!

Ik laat Dazzle vanaaf wel ff zien hoeveel plezier der baasje heeft.

Groet Ramon