Bootje varen

12 april 2010 - Puerto Viejo De Sarapiqui, Costa Rica

´s Morgens eerst een stukje gewandeld (nou ja, geslenterd) in San Ramon ( hé Ramonneke, heb je hier ook al je sporen achter gelaten?).
We hebben gewandeld in een natuurpark. De entree die we betalen wordt onderandere gebruikt om de jeugd van het land wat meer kennis van de natuur te geven.

Eerst ff Dewy op de foto vanwege haar zeer bijzondere muggenbroek, hihi. Daarna obv een gids het park in. Tja het is gewoon een bos, toch? De dieren moesten echt "gespot" worden. Maar uiteindelijk hebben we toch een minikikkertje gezien, wat vogels, 2 Toekans (ook vogels) en een ieniemienie giftig slangetje. Was leuke wandeling met een leuk bruggetje over de rivier en mooie natuur.

Tja en daarna.....eerst lunchen ofcourse (onwijs lekker buffetje met mexicaanse hapjes, mmmmm)
...... maar goed, daarna eerst in een zwemvest, helmpie op, peddel erbij, instructies en...
JOEHOE!!!!!!! In de boot. Ik zou het rustig aan moeten kunnen doen, maar ja, toch maar gewoon meegedaan. FORWARD,,,,BACK, LEAN IN, JOEHOE, HIGH FIVE............PURA VIDA.
Met andere woorden, Kei-gaaf (sorry, Brabanders in de groep,hihi)
Halverwege klapte ik nog een keer naar achteren maar we hadden goed geluisterd naar de instructies en voor ik het wist zat ik weer in de boot, daarna hebben we de saveguy gesaved, die was met z'n kayak onderwater geraakt en z'n hoofd gestoten, Heftig momentje.
Uiteindelijk bleek ik niet de enige geweest te zijn die zo'n leuke manouvre had gemaakt. Cindy had ook het betere hangwerk gedaan en zelfs een keer helemaal over boord, Gelukkig geen verwondingen.
Weer een overwinning op m'n lijstje

Pura Vida (fonetisch: poera bida)

1. Peet:
    13 april 2010
    Zo he, je bent gewoon gaan raften ... wie had dat ooit gedacht, leuk hoor!

Ik ben benieuwd naar de volgende overwinning :)

groetjes
  2. henk:
    13 april 2010
    hoi dewy die broek zou in de rimboe wel in de mode komen.jammer dat ik je niet heb leren toepen met al die brabanders in je groep.als je af en toe hou doe zegt word dat wel gewardeerd denk ik .groetjes en nog heel veel plezier
  3. Marlies:
    MAM! Raften???!!!
    En ook nog uit de boot gelazerd, hahahaha!! Was dat geen eng momentje?

Zo te zien heb je het onwijs naar je zin, ik kan me geen foto herinneren dat je zó straalt! Geniet ervan!

Kus!!
  4. Theo van 't klooster:
    14 april 2010
    Hey zussie,
    Je bent sportiever dan ik! Raften en cannopee, daar begon ik niet aan. Maar ik had niemand die mij kon overhalen!
    Maar eh .... je bent 13 april vergeten! Je hebt een daggie overgeslagen:-)
    Je verslagen zijn leuk om te lezen: Ga zo door!
    Liefs, Marion