Alligatortje spotten

13 april 2010 - La Fortuna, Costa Rica

Weer een boottochtje, iets rustiger deze keer, bedoeld als een wildlife ik spotwildedierentochie. Nou en dat was het hoor, we hebben leeuwen gezien en olifanten en tijgerrijgers, onee dat was gisteren! Maar wat we wel gezien hebben zijn brulapen, Nee Ramon, jou niet, en een alligator, veel speciale vogels, naam vergeten, leguanen en van dat.

Daarna heel lekker gegeten. Ter plekke met Sylvia afgesproken dat m' n nieuwe uitdaging is dat ik elke dat een hap van die zwartebonen neem, misschien ga ik ze dan nog es lekker vinden? Kan voorstellen dat zij die vieze meuk elke dag eet, alle maaltijden, bwwwhhhhhh.

Vanmiddag naar la Fortuna gereden, onze nieuwe locatie voor 2 dagen, super leuke lodge en een lekker zwembad waar we gelummeld hebben met de bal van Paul in het warm water bubbel bad.

Daarna douchen en ff eten. Heerlijk gegeten, een enorme lap vlees, niet eens opgekregen. Daarna met de bus terug naar onze verblijfplaats onder het genot van de muziek van Syl,lekker mee brullen.
Ik wilde eigenlijk vroeg m'n mandje in, maar begin ernstig te twijfelen nu, toch maar ff feesten dan!

Morgen de loopbruggen, schijnt mooi te zijn.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jootje:
    Hoi feestbeest,

Zo te lezen heb jij straks nog een extra maandje nodig om bij te komen! Maar fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt.

Even een nieuwtje: Gio is weer terug en blijft tot eind mei.

Groetjes van Jootje
  2. Diana:
    Hallo.
    Het kan niet op, al die avonturen... goed dat je niet half overboord ging bij dit boottochtje :-) Veel plezier maar weer... Andre heeft gisteren ook zelfs je stukjes gelezen.
    Groetjes Diana (en Andre).
  3. Tineke R:
    Hoi Frances,
    Als ik het zo lees, is het ontzettend gezellig?
    En je maatje heb je al gevonden in Syl?
    Blijf genieten en ik geniet van de stukjes mee.
    grt,
    Tineke R
  4. Karin:
    14 april 2010
    Je moet straks echt wennen aan het saaie nederland, maar je hebt nog een tijdje. geniet ervan!
    xxx karin
  5. frank:
    heey tante,

klinkt allemaal heel leuk en gezellig.
    leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt!

heel veel plezier nog

groetjes frank
  6. Theo van 't klooster:
    14 april 2010
    Lieve Frances, hier je moeder!
    Aan je verslag te zien heb je het hartstikke naar je zin! Wil je nog wel terugkomen?
    Ik vind het fijn voor je dat het allemaal zo goed gaat, maar raak niet oververmoeid!
    Blijf genieten!
    Liefs, Mamsie.
  7. Dick:
    14 april 2010
    Ha Fran, foto's zijn niet nodig om te laten zien dat je bezig bent met een top vakantie: je verhalen lopen er al van over. Echt geweldig, zoals jij over de tijd van je leven schrijft. Ga door, ga vooral zo door!!!
  8. henk:
    14 april 2010
    hoi dewy jullie hebben al veel meegemaakt,en al die prachtige foto,s het is net of ik er een beetje bij ben,ik kijk al uit naar de volgende mail nog veel plezier liefs mama en natuurlijk van papa.
  9. Miranda:
    Hee Frances,

Zo te lezen maak je echt de reis van je leven!!! Helemaal super dat je zo heerlijk geniet en dat je leuk gezelschap hebt van Sylvia.
    Echt tof dat je deze stap genomen hebt en dat je er dan ook zo van geniet dat is je zeker gegunt.
    Nou mopsie geniet nog lekker van alle mooie en gezellige momenten ik zal zeker je verhalen blijven volgen!!
    Veel plezier daar in het mooie Costa Rica en feest lekker je hebt het echt verdiend!!!!
    Tot gauw!!! Dikke knuffel, Miranda