Rugzak en hang......bruggen

14 april 2010 - La Fortuna, Costa Rica

Vanmorgen stonden de Hangbruggen op het programma, een mooie wandeling door het bos met zo' n 16 bruggen waarvan er zeker 3 echt grote hangbruggen waren.
We vertrokken gelijk, maar al snel was het gezelschap in willekeurige groepjes opgedeeld.
De tocht was goed te doen, wel zweten als een otter ofcourse (het druppelde gewoon van me af) but who gives a shit!
We hebben een hoop plezier momenten gehad, kodakmomenten en op de hoogste brug ook stilte momenten, zo waanzinnig mooi :-)

Op bijgaande foto's staan ook steeds wat reisgenoten. Voor de duidelijkheid in de groep zijn nog niet echt  groepjes ontstaan (uitzonderingen daargelaten). Iedereen wisselt steeds bij alle activiteiten. super leuk. Sylvia is de reisleidster, ze rouleert steeds door de groep heen, heeft interesse in iedereen, echt een heel leuk mens. Op speciaal verzoek van haar, zodat haar ouders in Nederland haar ook voorbij zien komen, ook een foto waar zij opstaat.

Vanavond naar de Baldi Hotsprings, lekker badderen en daarna daar eten. Het zal wel weer een zooitje worden. Heerlijk!
Oja, zo leuk al die reacties, echt super. Ook Dewy en Cindy waren helemaal in hun nopjes, dank jullie wel allemaal

XXXXX

'smiddags hebben we ff gerelaxed en daarna naar de Baldi hotsprings. Een soort van waterpark met allemaal warme tot zeer hete baden die verwarmd worden door de Arenal Volcano. Echt heel lekker!
Heb nog wel samen met Marieke een cocktail naar binnen gewerkt, tja wat is een vakantie zonder cocktail, toch?
We hebben daar ook gegeten, was inclusief. Het vreetschuurgehalte zogezegd. Heb wel een toetje genomen, aarbeien met chocolade uit de chocoladefontein, best binnen te houden.

Op de terugweg nog langs de Arenal vulkaan gereden. Hopen dat de bewolking een beetje was weg getrokken. Ik weet niet of het in Nederland bekend is, maar er was een enorme erruptie, met donderend geweld en veel ge-ohhhs en ge-ahhhs hebben we 3 keer een piesstraaltje naar beneden zien komen. Maar weel HEEEEELLLLLL GAAF, toch ook maar weer meegemaakt :-)

Bij het hotel nog een margherita gedronken en daarna m'n mandje in.
Donderdag hebben we een reisdag, tot 15:00 uur gaan we naar Rincon de de la Vieja. Het is daar zo warm en droog dat er zelfs bosbranden zijn, das niet zo leuk, maar we zien wel of we daar wat van mee krijgen.

1. Diana:
    15 april 2010
    Hallo.

Prachtig!!!! Ben blij dat je zo geniet, had je wel even nodig...
    Nog geen heimwee??? Vast niet, hier moet je weer aan de wandel met Dazzle door je oude vertrouwde bos zonder mooie bruggen (maar heb je wel een "eigen" boom).

Groetjes Diana.
  2. Marlies:
    15 april 2010
    Hi smams,
    Dit klinkt allemaal belachelijk goed zeg! HEEEERLIJK!!!
    Peet en ik gaan morgen weer voor Deksel zorgen. Gaat allemaal prima zo!
    Geniet ervan en ik kan niet wachten tot je volgende blog!
    xx