Busje komt zo..

15 april 2010 - Rincon De La Vieja, Costa Rica

Vandaag een reisdag. Vanmorgen koffertje pakken en om 09:00 uur reden we we!
Op naar Rincon de la Viega. We moesten ronde het grootste stuwmeer van middenzuid Amerika, maakte de tocht we mooier maar ook wat langer, Op het puntje hebben we wat lekkers gedronken en wat fotootjes geschoten van het prachtige uitzicht. Daarna weer verder.

Rond 15:00 uur waren we er, We werden verwelkomt met een lekkere koude citroen drank.

Op m'n kamer gekomen bleek ik me toch niet helemaal lekker te voelen, Waarschijnlijk door de warmte, busreis en de hoogte. Het is hier een stuk warmer dan in la Fortuna. Dus ff op bed gelegen en een tukkie gedaan. Toen ik daarna m'n spullen ging opruimen bleek dat ik m'n camera niet meer had. Waarschijnlijk bij dat uitkijkpunt laten liggen. Sylvia gaat morgen bellen en indien ik mazzel heb hem hierheen laten komen :-(
Gelukkig mag ik va n Marin z´n kleine camera lenen, een panasonic Lumix, zo lief vind ik dat :-)
Nou duimen maar voor morgen en anders vette pech! Ik kan in iedergeval nog wel foto's maken de komende dagen!

1. Jootje:
    16 april 2010
    Oh, dat is vet balen van je fototoestel :-(
    Ik hoop dat je um weer terug krijgt.

Maar verder reuzeleuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. Zo'n vakantie ga je schat ik in wel vaker doen.

Groetjes van Jootje, die het fort hiero bij de ggd aan het bewaken is
  2. Ramon:
    16 april 2010
    Ola Francesca,
    Que pena de tu camera, bueno espero que lo encuentran! Coma esta tu espanol ahorita? Puedes contar a las diez?
    Dazzle esta con hambre como siempre, y quiere comer todo el dia!
    Un abrozo y nariz de,
    Ramon y Dazzle