Een modderfiguur slaan.

16 april 2010 - Rincon De La Vieja, Costa Rica

....en bedankt Ramon :-/

Gisterenavond nog een coctailtje gedronken en merenque gedanst met een of andere Tico en daarna nog de salsa met Gerardo, de chauffeur.

Vanmorgen kwam Gerardo gelukkig met m'n camera aanlopen, lag toch in de bus. Phieuwwww

Daarna gewandeld over de voet van de Ricon Vulkaan, over uitbarstingen maak ik maar geen grapjes meer, vorige keer deed ik dat en toen hoorde ik later van die uitbarsting in IJsland, bizar toeval
Maar goed een pittige, warrme wandeling. Ik zelf had met nog 3 andere de korte versie genomen van ruim 1,5 uur. De andere waren zo'n 3,5 uur onderweg, dat was me toch iets te zwaar, Wegens droogte is het hier erg stoffig, dus dat wilde ik m'n longetjes niet aandoen.
Cindy, Annet(jaha Annet), Monica en Liesbeth gingen te paard, stoerrrrrrrr
We eindigden bij de modderbaden. Daar gestoomd, met modder gespeeld en in de hete bronnen gedobberd, heerlijk ontspannen. Nog een lunchje en daarna met de tractor weer terug.

Vanavond nog naar de slangen en kikkers, daarna dansen in de bar.
Morgen een rustdag, mmmmmmmmmmmmmm

1. henk:
    17 april 2010
    hoi dewy morgen een rustdag kan je lekker even bij komen,en dan er weer tegen aan we hopen dat je geniet.je krijgt een pootje van daisy,liefs van ons xxxxxxxxxxxxxxx