Reacties
Reacties 51 - 82 van 82
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ramon | Jeeeehaaaa. Begin van een tweede jeugd! Leuk hoor.… | 13 apr. '10 |
| Ramon | Yeeeehaaaa! Tweede jeugd aangebroken! Ik laat het… | 13 apr. '10 |
| Henriette | 'T e.e.a. ziet er spectaculair uit. Enjoy! Liefs,… | 13 apr. '10 |
| Henk en Rina van Dam | Hallo Frances, Bedankt voor de mails en foto,s van… | 13 apr. '10 |
| Jootje | Hey Fran, Dat ziet er heel erg cool uit. Zo verleg… | 13 apr. '10 |
| Marlies | Jeeeeetje mam... wat onwijs cool!!! Je hangt gewoon… | 12 apr. '10 |
| Marlies | JIJ BENT ECHT TE COOL MAM!!! WHOEHOEHHHHH | 12 apr. '10 |
| Clemens | Hoi Fran, Jij hebt het erg naar je zin over there......doe… | 12 apr. '10 |
| Diana | Wow, je ziet er stoer uit!! Dat raften zal ook wel… | 12 apr. '10 |
| Dick | Zo te lezen heb je er veel lol in daaro! Nou, vooral… | 12 apr. '10 |
| Marianne | Hoi Frances! Wat cool dat je dit doet! Onwijze gaaf.… | 12 apr. '10 |
| Landra | Lieve Frances, wat ontzettend goed en leuk dat je… | 11 apr. '10 |
| Karin | Hoi Frances, Wat een druk programma heb je gisteren… | 11 apr. '10 |
| Marlies | Hee mams! Ik had al wel een nieuwe blog verwacht!… | 10 apr. '10 |
| Diana | Hallo. Nu zit je er al!! Goede vlucht gehad?? Ik heb… | 10 apr. '10 |
| Ramon Richie | Wow, je zit in Costa Rica, heel eind weg! Vandaag… | 9 apr. '10 |
| Henriette | Have fun!! Ik ga je volgen vanachter mijn pc. Leuk… | 9 apr. '10 |
| Jootje | Hi Fran, Je was gisteren voor ik er erg in had al… | 9 apr. '10 |
| Marlies | Hi Mammie! Geniet ervan! Ik zal aan je denken....… | 8 apr. '10 |
| Theo van 't klooster | HEEL VEEL PLEZIER!!!!! Ga lekker genieten. Wij houden… | 8 apr. '10 |
| Dick | Op naar het land waar de gelukkigste mensen ter wereld… | 7 apr. '10 |
| Ramon Richie | Hoi Frannie, Heel veel plezier, daar in het warme… | 6 apr. '10 |
| Gerda | Leuk Frances dat je een weblog gaat bijhouden van… | 5 apr. '10 |
| Marielle | Ziet er toch al heel gezellig uit :) | 5 apr. '10 |
| Marielle | Is dit alles??? Ojee ik ga nog problemen krijgen morgen… | 5 apr. '10 |
| Jootje | Hoi Fran, Nog 1 minuutje officieel werken en je vakantie… | 1 apr. '10 |
| Diana | Hallo. Ik heb 't gevonden. Ja, zeker beter met… | 14 mrt. '10 |
| Karin | pffffffffff ik ben jaloers. Straks samen met Dazzle… | 10 mrt. '10 |
| Jootje | Hé Frannie, Deze foto is wel leuk mysterieus :-)… | 9 mrt. '10 |
| Raymond | Hey Frances, dacht toch ff kijken of je al wat op… | 7 mrt. '10 |
| Ramon Richie | Ga je zelf honing-oogsten daar? Wel stoer hoor! Je… | 7 mrt. '10 |
| Theo van 't klooster | Doe dat netje nou maar óver je hoed! Dat zit lekkerder,… | 6 mrt. '10 |
- Landra: Hoi Frances, Nog even een…
- Marianne: Hai Frances aan alle goeds…
- Ramon Richie: Nou vol verwachting klopt…
- ans.dalmulder: FRANCE HEB MET BEWONDERING…
- Linda: Wat onzettend knap dat je…
Alle reacties »